jak nie sprzedawać (+humor)
  

  Podczas rozmów z klientami, często jesteśmy informowani, że jest pewna grupa odkurzaczy, która cieszy się olbrzymią popularnością. Aktualni użytkownicy tych wspaniałych "maszyn" z dumą opisują ich podstawowe zalety. Często są to jedynie opisy tego co zostało po mistrzowsku zaprezentowane użytkownikowi podczas profesjonalnego pokazu poprzedzającego zakup. Po analizie zalet systemu HUSKY , użytkownik "niezwykłego" odkurzacza dochodzi do wniosku, że wielu funkcji nigdy nie używał z braku realnych potrzeb, że niektóre zalety są w istocie wadami i że po prostu  przepłacił. Kwota wydana na ten superodkurzacz z powodzeniem wystarczyłaby na zakup profesjonalnego systemu centralnego odkurzania HUSKY wraz z montażem. Pamiętajmy więc, że najważniejsze jest by informacja płynąca od sprzedawcy była zawsze prawdziwa i rzetelna. Nie zadowolony klient "odpycha" dziesięciu potencjalnych, a zadowolony "przyciąga" tylko trzech. Pamiętajmy również o wręcz prozaicznych sprawach, by nie spotkało nas to, co  jednego ze sprzedawców "superodkurzaczy" : 

 

 

   Entuzjastycznie nastawiony do nowej pracy akwizytor - sprzedawca odkurzaczy zapukał do pierwszych drzwi.
Otworzyła mu kobieta, lecz zanim zdążyła coś powiedzieć ten wbiegł do domu, wpadł do salonu
i zaczął rozrzucać po całym dywanie rozmoknięte krowie łajna.

- Proszę pani, jeśli ten wspaniały odkurzacz w cudowny i genialny sposób nie posprząta tego, zobowiązuję się  to wszystko zjeść !    -  mówi podniecony.

- A keczup pan chce ?

- Słucham ???


-
Właśnie się wprowadziłam i nie podpięłam jeszcze prądu.

 

 

Uwaga na prezenty - historia prawdziwa.

   Mąż, mieszkaniec Półwyspu Helskiego, kupił na raty drogi odkurzacz. Żony nie było w domu. Chciał jej zrobić niespodziankę. Akwizytor kazał mu podpisać umowę za siebie i za połowicę. Ta, wróciwszy do domu, skwitowała zakup wymownym „ty durniu” i kazała natychmiast zwrócić sprzedawcy. Akwizytor nie kwapił się, by towar odebrać, więc z końcu odkurzacz mu odesłali. Nadal jednak nie mogą się wyplątać z umowy kredytowej, chociaż mąż miał już sprawę karną za sfałszowanie podpisu żony.

HUSKY POLSKA RAM MARCIN GÓRNIK
Nasz adres: ul. Czachowskiego 4, 26-600 Radom, tel.: (0prefix48) 36-33-194. fax (0prefix48)  362-90-45
e-mail: ram@ram.pl