oznaczenia punktu Husky
    

   Jak oznaczyć miejsce prowadzenia działalności ?  To proste. Trzeba wywiesić szyld. Ale gdzie, jaki i  z czego   ... ? 
Wszystko zależy od potrzeby. Niżej prezentujemy przygotowane specjalnie w tym celu artykuły znane jako reklama wizualna. Każda z nich to inny sposób na " JESTEŚMY TU ! "-  wykrzyczane w stronę klienta. Prosimy dokonać trafnego wyboru ....

 

 - my zajmiemy się szybką dostawą !

 

 Zapraszamy !            

 

 

Plansze

To najczęściej wykorzystywane przez instalatorów płaskie szyldy . Posiadają ważna cechę - łatwy montaż.  Wystarczy wyszukać odpowiednie miejsce i zamontować 4 kołki rozporowe, by  przy pomocy śrub mocujących zawiesić logo Husky. Wybór odpowiedniego miejsca to podstawa sukcesu. Pamiętajmy że ta reklama wizualna będzie wielokrotnie postrzegana. Również ludzie zupełnie nie zainteresowani naszą ofertą są mimowolnymi "nośnikami" informacji. Czasami tłumacząc gdzie to jest  mamy okazję słyszeć : - aaaa,  wieem, często widziałem tego psa, ale nie wiedziałem co to za firma . To słowa głownie taksówkarzy. Ta grupa ludzi najszybciej i najdokładniej potrafi wskazać dowolny punkt  przez co jest doskonałym źródłem informacji.

Podział dostępnych plansz:

  • ze względu na wymiar;
  • ze względu na materiał;

 

Plansza na podłożu blachy cynkowanej.

  • wymiar - 1m x 1m,  cena - 82,80 zł + 22%Vat
  • wymiar dowolny - wycena indywidualna

 

Plansza na podłożu płyty PCV

  • wymiar - 1,22m x  0,81m,  cena - 82,80 zł + 22%Vat
  • wymiar dowolny - wycena indywidualnie

 

 

 

Kasetony

Ten rodzaj szyldu jest najpopularniejszą obecnie reklamą. Prostokątne konstrukcje podświetlone od środka najładniej wyglądają po zmroku. Wyposażona w włącznik zmierzchowy reklama pozwala na znaczne oszczędności energii oraz bezobsługową pracę.   To jedyny rodzaj oznaczenia, który pracuje dla nas 24godziny na dobę.

Podział dostępnych kasetonów

  • ze względu na wymiar
  • ze względu na typ
    • semaforowy - dwustronny, montowany poprzez uchwyty wystające z boku;
    • plafonowy - jednostronny,  płasko przylegający do ściany;

     

    WYMIARY TYP SEMAFOR  TYP PLAFON POBÓR MOCY
    MAŁY

    64cm x 45cm x 14cm

    cena 380zł 

    + 22%Vat

    cena 330zł

     + 22%Vat

    36 W
    ŚREDNI

    125cm x 83cm x 14cm

    cena 700zł

     + 22%Vat

    cena 700zł

     + 22%Vat

    144 W
    DUŻY

    200cm x 125cm x 14cm

     tel. tel. tel.
    DOWOLNY

    Xcm x Ycm x 14cm

     tel. tel. tel.

     

 

 

Uwaga !

 

Dolna - szara cześć planszy to miejsce na dane instalatora. Nanosimy je indywidualnie dla każdej składającej zamówienie firmy i nie pobieramy za to dodatkowych opłat.

 

 

 

Banery

Ich główna zaleta to WYJĄTKOWA SKUTECZNOŚĆ. Czy idąc po chleb szukamy rysunków obrazujących chrupiące pieczywo lub nazwy np: "U Marysi" ?  Nie !  Szukamy napisu SPOŻYWCZY. Podobnie jest z lodami - LODY, komputerami - KOMPUTERY, żarówkami - ELEKTRYCZNY .... itd.  Nasze logo jest charakterystyczne ale jakże mylące, prawda ? ;-) . Ma to znaczenie lecz dla klienta który już raz spotkał się z nami. Jeśli jednak ktoś szuka firmy instalującej centralne odkurzacze to spodziewa się napisu : CENTRALNE ODKURZACZE. Odpowiedzią jest nasza propozycja dla nowych klientów.  Uwaga ! Najlepszy efekt uzyskujemy łącząc baner reklamowy z dopasowanym wysokością kasetonem lub planszą.

Podział dostępnych banerów:

  • ze względu na wymiar;

     

    • 2m x 0,6m      cena 75 zł + 22%Vat
    • 4m x 1,2m      cena 230 zł + 22%Vat
    • 6m x 1,5m      cena 440 zł + 22%Vat

     

  • ze względu na sposób instalacji;

     

    • bezpośrednio do ściany tak jak planszę
    • przy pomocy systemu napinającego

       

      • ściennego
      • transparentowego np: między słupami

       

  • ze względu na treść - wycena indywidualna

mały:

 

średni:

 

duży:

 

zastosowanie (mały) :

 

 Dobra rada  :

Warto pomyśleć o prezentowaniu informacji w takiej formie PRZY PRZEJAZDACH KOLEJOWYCH.  Z naszych doświadczeń wynika że tam właśnie odbiór jest najlepszy. Czekający na podniesienie zapory kierowcy, rozglądają się, łatwo dostrzegając zmiany. Okazuje się że powieszenie nawet małej reklamy na ścianie pobliskiego budynku JEST DOSTRZEGALNE NATYCHMIAST, szczególnie przez kierowców miejscowych, pokonujących tą trasę 1-2 razy dziennie. To właśnie oni najczęściej odpowiadają na pytania typu :

- Nie wiesz gdzie można znaleźć firmę instalującą .....   na przykład:   Centralne Odkurzacze  ? 

 

 

Baner DODATKOWY

Wymiary :                 2,85 m x 0,6m  = 1,71m2

Cena :                      130 zł + 22%Vat

 

Są miejsca, które wymagają dodatkowego oznaczenia.

Przykład 1

Narożny budynek.

Plansza zawierająca logo Husky z danymi instalatora  + swobodnie wiszący baner  z napisem "Centralne Odkurzacze" jednoznacznie podkreślaną ofertę firmy.  Dobrze widoczne oznaczenia przyciągają klientów spoglądających na oznaczony tak budynek OD STRONY WEJŚCIA - bo tam zwykle wieszane są szyldy

A jeśli budynek jest posesją narożną ?   Dobrze widoczna , boczna ściana lub ogrodzenie to również doskonałe miejsce na "przykucie" uwagi potencjalnego klienta dodatkową informacją o ofercie firmy. Nasza specjalnie do tego celu ( do przykuwania uwagi ;-)  projektowane oznaczenia, wisząc stale w tym samym - dobrze wybranym miejscu, są o wiele skuteczniejsze od prasowych ramek po 130zł+Vat  za sztukę w jednym wydaniu. Gazeta z ulotką "ląduje" w koszu, a TAKI BANER DZIAŁA PRZEZ 24 GODZINY NA DOBĘ !  i ciągle "lata" nad głowami mijających budynek ludzi.

Przykład 2

Powiedzmy że firma  oferująca nasze systemy zostaje zaproszona do wzięcia udziału w lokalnej imprezie jako sponsor, lub po prostu ma możliwość "pokazania się". Okazją może być na przykład koncert lub premiera nowego filmu. Właśnie wtedy powstaje problem - BRAK  SZYLDU nadającego się do wystawienia np.: pod sceną. Nawet "darmowe" uczestnictwo nie wchodzi w grę BO NIE MAMY CO POKAZAĆ !  

Proponujemy Państwu przygotować się na taką ewentualność, inwestując naprawdę małe pieniądze.  Istnieje również możliwość BEZPŁATNEGO wypożyczenia takiego banera. Na zainteresowane tą propozycją firmy , czekają gotowe egzemplarze. Jedynym warunkiem jest dostarczenie do naszego biura zdjęć z imprezy na której pokażemy logo Husky . UWAGA ! Do wykonania fotografii "również bezpłatnie" wypożyczamy aparat cyfrowy !  

 

Ciekawostka :

Powierzchnia tego banera  to 

1,71 m2   =  17100 cm2 za 130zł + Vat    =   0,0076 zł za 1 cm2

Powierzchnia przeciętnego ogłoszenia firmy instalatorskiej w lokalnym tygodniku ogłoszeniowym to 

6 cm x 2 cm = 12cm2  też za 130zł + VAT  =  10,83zł za 1 cm 2

Wniosek :  

  • to 1425 razy więcej niż za pow. banerową;
  • baner funkcjonuje znacznie dłużej;
  • baner może być użyty w różnych miejscach;

Ale czy właściwym jest porównywanie ogłoszeń gazetowych do banerów reklamowych ?  Na pewno nie, ale nikt tego nie zabrania, więc pokuśmy się o jeszcze jedno, nie standartowe porównanie :

Prasowe tygodniki ogłoszeniowe drukowane są średnio ( badania własne) w ilości 20 000 sztuk na średnie miasto (Radom) o populacji 300tyś mieszkańców . Posiadają średnio 50 stron o powierzchni A3 i zamieszczają około 20 ogłoszeń ramkowych na stronie, czyli 1000 ! obok średnio 12 000 ( dwunastu tysięcy ) ogłoszeń bezpłatnych. Nie korzystając  z matematycznych wzorów rachunku prawdopodobieństwa, " gołym okiem" widać , że ogłoszenia typu ramka giną w gąszczu innych. 

Sprawdźmy jescze taką metodą : 

- jaką powierzchnie łącznie zajmuje ogłoszenie ramkowe, we wszystkich egzemplarzach danego wydania ?

12 cm2 * 20 000 szt. = 240 000 cm2 = 24 m2  łącznej powierzchni.  

No, to już wygląda inaczej - korzystniej , bo baner ma "tylko" 1,71m2

Inaczej mówiąc ogłoszenie ramkowe jest 24m2 / 1,71m2 = 14 razy większe ! ?

Tak, ale ....   jeśli wprowadzimy do naszych obliczeń CZAS, i założymy że ogłoszenie ramkowe działa przez tydzień , a baner będzie wisiał przez ( nnoo, rok )  52 tygodnie , to :

ramkowe :       1 tydzień x 24m2 =             24m2     za 130zł + Vat

baner:               52 tygodnie x 1,71m2 =    88,9m2  za 130 zł + Vat

Ten przykład obrazuje, choć praktycznie jest to  nie mierzalne, że papierowa reklama nie jest tak trwała jak stała reklama wizualna, a w efekcie słabiej odziaływująca  ( w naszym przykładzie około 89 / 24 = +/-  4 X słabiej ).  Fachowcy od marketingu oprotestują te obliczenia, ponieważ pomijają one tak zwana POCZYTNOŚĆ, czyli ile razy jeden egzemplarz zostanie przeczytany. Dla przykładu : popularne drogie miesięczniki wertowane są najpierw przez kole gów / żanki w pracy, potem przez domowników a na końcu przez odwiedzających nas znajomych, którzy czekają na przysłowiową kawę w trakcie, gdy  gospodyni zajęta jest jej przygotowywaniem. Ale pamiętajmy że przytoczony przykład w założeniach ma "tygodnik ogłoszeniowy" , a nie hit poczytności typu Playboy czy CKM. Przy takich tytułach nasza statystyka wysiada ... hmm  , może nie koniecznie, przecież tam, koszt jednego centymetra reklamy również wzrasta. 

Zastanawiając się nad formą reklamy odpowiedzmy sobie na jeszcze jedno pytanie : 

Co zapamiętujemy lepiej , czy obrazy przypadkowo znalezione, czy te które się "opatrzyły", czyli te zarejestrowane podświadomie ?

 

 

Flagi

Flagi charakteryzuje  duża przydatność. Przy ich pomocy można precyzyjnie skierować uwagę klienta na miejsce w którym prezentowana jest oferta Husky. Flaga powieszona nad biurkiem handlowca lub obok prezentera z odkurzaczem często jest powodem rozpoczęcia rozmowy o systemie. 

Podział dostępnych flag

  • wewnętrzne;

- osadzone są na plastikowym maszcie z końcówką pozwalającą na montaż do ściany.

  • zewnętrzne;

    - przygotowane do powieszenia na typowym maszcie flagowym

 

 

 

 

Fotoprzykłady.

Prezentacja systemu centralnego odkurzania wiąże się z przekazaniem informacji o budowie instalacji. Inwestor często zainteresowany jest szczegółami. Ponieważ nasze systemy dopiero zdobywają popularność, możemy z dużym prawdopodobieństwem stwierdzić iż jest to nowy temat również dla naszego klienta. Aby dokładnie pokazać elementy, które po wykonaniu tynków i wylewek nie są już dostępne dla oka, postanowiliśmy wykonać kilka fotografii w trakcie montażu na jednej z budów. Zdjęcia w formacie A4 zostały oprawione w popularne antyramy i powieszone w biurze obsługi klienta. 

 

 

Już w trakcie pierwszych rozmów okazało się to doskonałym pomysłem !  Teraz nasi klienci mogą samodzielnie przekonać się że instalacje nie jest skomplikowana, a co najważniejsze tania i łatwa do wykonania również w ich nowobudowanym domu.

Komplet fotoprzykładów zawiera fotografie obrazujące ( od lewej ) :

  • miejsca instalacji jednostki centralnej
  • przejścia przez strop
  • montażu instalacji centralnego odkurzania i ogrzewania
  • rozgałęzienia  do kuchni i do salonu
  • sposobu instalacji płytki montażowej gniazda ssącego

cena 89 zł + 22%Vat

 

 

Numer posesji

 

Niewielki, podświetlony kaseton spełniający rolę numeru posesji oraz oznaczenia punktu Husky. Często zdarza się że budynki, dawno już ukończone, nie posiadają numeru lub jest on mało czytelny. Na zamówienia prosimy dopisać nazwę ulicy i numer. Numer zostanie przygotowany indywidualnie pod każde zamówienie.

  • występują w jednym rozmiarze;

    64cm  x 45cm  x 14cm    cena 330zł + 22%Vat

    Pobór mocy  - 36 W. 

 

                   

 

 

Wykorzystajmy to ! 

Importer: HUSKY POLSKA  RAM MARCIN GÓRNIK
Nasz adres: ul. Czachowskiego 4, 26-600 Radom, tel.: 48 / 36-33-194. fax 48 / 362-90-45
e-mail: ram@ram.pl