|
|
|
zamówienia i dostawa kontrolowana |
|
|
Zamówienia towaru.
- realizowane są tylko zamówienia pisemne przysłane faxem, pocztą lub
pocztą elektroniczną (e-mail),
- zamówienia "z dziś" do realizacji "na jutro"
przyjmujemy do godziny 15.00 oprócz piątku i soboty.
- zamówienia zostaną zrealizowane automatycznie jeśli pozostałe warunki
umowy współpracy są spełnione.
- za datę zapłaty uważa się datę wpływu należności na nasze konto;
niedotrzymanie terminu płatności skutkuje natychmiastowym wstrzymaniem
realizacji wszystkich zamówień oraz realizacją weksla,
- sprzedaż towarów odbywa się na podstawie aktualnego cennika IMPORTERA z
uwzględnieniem ustalonego upustu,
- odbiorca zobowiązany jest sprzedawać produkty HUSKY w cenach
detalicznych ustalonych przez firmę RAM z uwzględnieniem odrębnych ustaleń
w umowie współpracy.
|
|
Dowody zakupu
Faktury
VAT
Stosownie do treści przepisów obowiązującej aktualnie ustawy z dnia 11 marca
2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54 poz.535) oraz
rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 27 kwietnia 2004r. w sprawie wykonania
niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 97
poz.971), podpis klienta - jako nabywcy towaru lub usługi
- nie jest obowiązkowym elementem treści faktury VAT. W tej
sytuacji nabywca otrzymuje wyłącznie podpisany przez sprzedawcę oryginał
faktury.
Paragon FISKALNY
Wystawiamy zawsze dla klientów detalicznych, także jako
uzupełnienie do faktury VAT. W przypadku zakupów dokonywanych w
sklepie internetowym Husky, paragon zostaje przekazany do odbiorcy wraz z
zakupionym towarem przez firmę kurierską.
|
Dostawa towaru.
|
SPRAWDŹ GDZIE JEST TWOJA PRZESYŁKA !
Firma DHL ( dawniej SERVISCO) udostępnia na swoich stronach interfejs umożliwiający
dokładną kontrolę aktualnego miejsca wysłanej przez nas przesyłki. Każda
przesyłka wychodząca z magazynu Husky posiada nadany numer listu
przewozowego, który na życzenie odbiorcy podajemy telefonicznie ( już
niebawem znajdziecie go Państwo również na fakturze )/
INFORMACJA O AKTUALNYM MIEJSCU PRZESYŁKI OTRZYMUJEMY POPRZEZ:
- wybór opcji "
"
- wprowadzenie NUMER LISTU PRZEWOZOWEGO do Lewego Górnego
Pola ( wraz z literką występującą z tyłu numeru)
- potwierdzenie opcją "Wyślij"
Następnie odczytujemy aktualny status przesyłki. Na życzenia
system wyświetla również mapę z naniesioną trasą, jaką przebyła przesyłka.
DODATKOWE INFORMACJE UZYSKAMY KONTAKTUJĄC SIĘ Z DZIAŁEM
OBSŁUGI KLIENTA
Numer telefonu 0 801 123 321
Adres e-mail: callcenter@servisco.com.pl
|
|
|
|